Hizmetlerimiz

blog-details

Aşılama

Sevimli dostlarımızın rutin kontrolleri yapmak hem pet sağlığı hem de insan sağlığı açısından oldukça önem taşımaktadır. Kedi ve köpeklerinizin düzenli aşı takibinin yapılması sonucunda bir çok hastalığa karşı bağışıklık kazanır. Aşılama ve koruyucu hekimlik hayati öneme sahiptir.

Kliniğimizde evcil hayvanların aşı ve paraziter mücadelesi başlatılmadan önce kapsamlı bir genel muayene uygulanır. Gerekli bilgi donanımına sahip hekimlerimiz tarafından yapılan muayene sonucunda hasta sahiplerimize gerekli bilgiler verilir ve aşı programına başlanır.

KEDİLER İÇİN AŞI PROGAMI:

İç dış parazit:  Antiparaiter uygulamalar dahilinde parazitler ve bunlardan geçebilecek hastalıklara karşı evcil hayvanımız ve bizleri korumaya yönelik uygulamalar yapılmaktadır. Kedilerde bu programa 6-8 haftalıkken başlanıp, 2 aylık rutin uygulamalar halinde devam etmektedir. Bu süre evcil hayvanınıza göre farklılık gösterebilir.

Kedi Karma Aşısı: Kedilerin Felin Viral Rhinotracheitis, Feline Calicivirus ve Feline Panleukopeni hastalıklarından korunması için yapılan aşıdır. Bebeklik döneminde ortalama 21 gün ara ile 2 doz halinde uygulanır. öngörülecek yaşa kadar yılda 1 kere yapılarak programa devam edilir.

Kedi Lösemi Aşısı: Kedilerdeki lösemi ciddi bir viral hastalıktır. çeşitli yollarla bulaşabilir ve ölümcül sonuçlar doğurabilir. kedinin bağışıklığının düşmesine sebep olur. Bebeklik döneminde ortalama 21 gün ara ile 2 doz halinde uygulanır. öngörülecek yaşa kadar yılda 1 kere yapılarak programa devam edilir.

Kedi Kuduz Aşısı: Yasal olarak yapılması zorunlu olan kuduz aşısı sayesinde kedi ve köpeklerimiz 1 yıl boyunca bu hastalığa karşı korunmuş olur. Kuduz zoonoz yani hayvanlardan insanlara bulaşabilen bir hastalıktır.

KÖPEKLER İÇİN AŞI PROGRAMI:

İç dış parazit: Antiparaiter uygulamalar dahilinde parazitler ve bunlardan geçebilecek hastalıklara karşı evcil hayvanımız ve bizleri korumaya yönelik uygulamalar yapılmaktadır. Köpeklerde bu programa 6-8 haftalıkken başlanıp, 2 aylık rutin uygulamalar halinde devam etmektedir. Bu süre evcil hayvanınıza göre farklılık gösterebilir.
Köpek Karma Aşı: Distemper (gençlik hastalığı), İnfectious Canine Hepatitis, Parvovirus (kanlı ishal), Parainfluenza, Leptospira 'ya karşı yapılan bir aşıdır. Bebeklik döneminde 2 doz halinde yapılır. tekrarlarına yılda 1 kere olacak şekilde devam edilir.

Köpek Bronşin Aşısı: Bordatella bronchiseptica (Kennel Cough- öksürük) hastalığına karşı koruma amaçlı uygulanan bir aşıdır. Bebeklik döneminde 2 doz halinde yapılır. Tekrarlarına yılda 1 kere olacak şekilde devam edilir.

Köpek kuduz aşısı: Yasal olarak yapılması zorunlu olan kuduz aşısı sayesinde kedi ve köpeklerimiz 1 yıl boyunca bu hastalığa karşı korunmuş olur. Kuduz zoonoz yani hayvanlardan insanlara bulaşabilen bir hastalıktır.